• návod
  • cheaty
  • diskuse
  • odkazy
  • download
  • email

• Zřejmě si vzpomínáte na realtimovou strategii Commandos,která vyšla před 3 roky a poté na její datadisk. Její velký, ale opravdu velký uspěch nespočíval jen na tehdejší dobu výborné grafice, ale hlavně na geniálním principu a hratelnosti. Ve dvojce tomu nedude jinak. Budete zase muset s partou elitních vojáčku zachraňovat spojence, získávat tajné informace, nebo obsazovat strategické body, a to není zdaleka vše.

První věc, která vás jistě zaujme je velice detailní grafika. Grafici si zase jako v prvním díle hodně vyhrávali a je to také vidět. Všude je plno detailů, tedy pokud zrovna nepřiblížíte což se vše rozpixeluje. Tvůrci přinesli do hry i několik novinek. Jednou z nejhlavnějsších je asi otáčení mapy. To budete hojně využívat, protože nikdy nevíte co vás čeká za rohem, ale nějaké mise bez toho zkrátka nepůjdou udělat (půjdou, ale těžce). To je další novinka v jedničce šli některé mise udělat mnohdy jenom jedním způsobem a pokud jste udělali chybu následovalo časté load-save-load.teď je to jinak, mise můžete dokonči několika způsoby. Zajímavé je že, v nějakých misích je snažší se prostřílet, než pomaličku oddělávat jednoho za druhým.

Znovu můžete ovládat váš tým do kterého přibyli noví členové, ale i v některých misích spojence, kteří pro vás, ale budou dělat jenom menší služby. Každý člen týmu se umí převléci do nepřatelské uniformy a oklamávat tak nepřatele. Uniformy, náboje, lekarničky, ale i zbraně získáte z mrtvých nepřátel a můžete si je předávat mezi členy týmu. Nejužitečnější je asi starý známý zelený baret, který se umí obratně zakopat a vlastní neustále vysílačku na přilákávání nepřátel. Navíc umí tiše zabíjet pomocí jeho nože. Nově se naučil lézt po stěnách a telefonních drátech, ale i svazovat nepřátele, které omámil pěstí. Užitečný je také potápěč, který umí nůž i vrhat a pokud mu zelený baret půjčí jeho, může házet dva. Stále vlastní harpunu s kterou umí zacházet jenom pod vodou a v batohu nosí nafukovací člun, který často využijete. Špión se umí opravdu dobře maskovat do cizích uniforem, tak že ho skoro nikdo nepozná. Jeho smrtící injekce má teď jen omračující účinky a "medicíny" není nekonečno. Odstřelovač umí zase výborně likvidovat nepřátele na delší vzdálenosti. Pyrotechnik se naučil vyhledávat miny a provést vás v klidu minovým polem. Poslední z týmu, který byl i v minulém díle je řidič, který umí řídit vše na bojišti.

Nováček v týmu je zloděj Paul Toledo, nezdá se, ale budete ho nadmíru využívat protože je velice mrštný a obratný. Dokáže lézt po zdech, telefoních drátech a krást nepřátelům cennosti z kapes. Navíc dokáže otevírat, pomocí jeho sady šperháků naprosto všechno. Jeho výhoda je i ta, že je malý a dokáže prolézat skulinkamy a řídit slona. V kapse nosí krysu na odlákávání nepřátel, takže je celkem užitečný. Další nováček je Natasha Nikochevski, ta umí velice obratně využívat své vnady na oklamání nepřátel. Umí dokonce, aniž bychom to do ní řekli odstřelovat. Schází už jenom maskot týmu bullteriér Whiskey, který je velice rychlý a dokáže přenášet různé blbosti mezi týmem, využijete ho například v situaci kdy potřebujete předat lékarničku kolegovi. Zajímavé je, že ho ovládáte pomocí ultrazvukové píšťalky.

Jako v předešlém díle tu jsou velice obtížné mise a jejich obtížnost nestoupá od mise k misi, ale různě přeskakuje. Kromě 10 misí tu jsou i mise bousové, které se vám otevřou pokud splníte vedlejší úkol.Mise se neodehrávají jenom v Evropě, ale i v pacifiku, nebo na severním pólu, kde navíc musíte shánět věci proti mrznutí.

90%

výrobce - Pyro Studios
    distributor - Eidos